Kuidas osta Fishingvillage e-poest?

Tellimuse esitamine

Tellimusi saad esitada Fishingvillage e-poes sisenedes. Tellimused vormistatakse eurodes.

Miks registreeruda kasutajaks?

Püsikliendina on Sul mitmeid eeliseid

  • Saad jälgida oma tellimuste ajalugu.
  • Näed oma lemmiktooteid, mida saad järgmisel korral tellimisel arvesse võtta.
  • Kuuled uutest toidukaupadest, puu- ja köögiviljadest, marjadest ja väärt pakkumistest esimesena!

Toote leidmine ja ostukorvi lisamine

  • Kliki sind huvitaval tootel.
  • Sulle avaneb vaade hinna ja kirjelduse kohta.
  • Märgi kogus ning vajuta nupule „LISA OSTUKORVI“, jätka samamoodi kuni kõik vajalik on olemas.
  • Kui tellimus on koos, kontrolli, kas kõik sai täpselt kirja. Vajadusel muuda!
  • Vajuta „TASUMA“ nupule ning täida kontaktandmete väli, lisa tarneaadress, makseinfo, vali sobiv tarneaeg ja kliki „ESITA TELLIMUS“ nupul, mille järel suunatakse Sind panka.
  • Tasu ostu eest sobivas pangas.
  • Sulle saadetakse tellimuse kinnitus sisestatud meilile.
  • Jää ootama kulleri telefonikõnet, kes helistab Sulle enne toodete kohaletoomist ette.

Ostukorvi ülevaatamine ja koguste muutmine

Ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks kliki lehe parempoolses ülemises nurgas nupul „OSTUKORV”.

  • Toodete koguste muutmiseks vajuta „KOGUS“ kastile ning vali sobiv kogus.
  • Kui soovid toodet ostukorvist eemaldada kliki toote ees olevale „EEMALDA“ nupule
  • Kui kõik vajalik on ostukorvis olemas, esita tellimus „VORMISTA OST“ nupule vajutades.

Maksmine

Fishingvillage e-poest tellitud toodete eest saad tasuda:

  • pangalingi kaudu (LHV, Swedbank, SEB, Nordea, Krediidipank)

Makse teostamine toimub väljaspool Fishingvillage e-poodi vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Makselinkide teenust pakub Fishingvillage Maksekeskus AS. Fishingvillagel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. 

Tõnis ja Pojad OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Tõnis ja Pojad OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

 

Tellimuse täitmine

  • Alustame Sinu tellimuse täitmist, kui oled tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest.
  • Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame Sulle e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Sa e-posti teel teadet ei saa, helista telefonil mille leiad kontaktidest.
  • Tellimuse komplekteerimise järel saadame Sulle e-kirjaga arve-saatelehe, kus on  info ka asendus- ja puuduvate teenuste kohta. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud teenused, kogused vmt), võta kohe ühendust klienditeenindusega info@Fishingvillage.ee või helista .
  • Kui Sinu poolt tellitud teenust ei saa pakkuda, siis asendame samaväärse teenusega. Müügiesindaja teavitab Sind enne tellimuse täitmist asendusteenusest.
  • Juhul, kui teenused jäävad õigeaegselt kätte toimetamata Fishingvillagest tulenevatel asjaoludel, teavitame klienti sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel. Uues ajas kokkuleppe mittesaavutamisel on Sul õigus tellimusest loobuda ning Fishingvillage tagastab Sulle tellimuse maksumuse.